Wednesday 29 June 2011

AKU SAYANG DIA

AKU SAYANG DIA


contest nih da rasmi kn ole honey amour






baru jek aku terpikir nak letak pic dgn wewel (kucing) aku ,
tau2 jek dia cakap ta leh letak pic binatang...
cian kau wewel !! 
pape pon yun totap sayang wewel !

oke , aku pillih mereka inih ....














dalam hidup aku, 
cume ada 4 org jejaka saja ..
iaitu ...
abah aku , an (abang) , eb (abang) , dan aiman (bf) ....
tapi dlm contest nih ,
aku cume nak cite pasal abg aku kedua (eb) , dan aiman ....

bukan bermakna aku ta syg abah aku dan an (abang)...
syg aku pada dorg sgguh ta ternilai ...

oke ,,, gmbr yg pertama tuh ...
tuh abang aku ...
nama muhd syuib .. 

AKU SAYANG DIA SEBAB dia la yg byk ajar aku ...
masa aku spm ...
dia la yg jadi cikgu add mate aku ...
dan sampai aku bole jdi cikgu add mate pulak pada kawan2 aku ...
bukan tuh aje ...
dia sgt prihatin pada aku ...
tidak aku maksud kan dgn wang ringgit ..
tapi moral support dan smangat yang dia tunjuk pada aku ,
buat kan bertambah syg pada dia.....
i love u la eb !


dan gambar kedua tuh ...
aku dan aiman ( bf ) ....
mungkin pada org yg bace entri nih akan cakap
"eh , da ta de org laen ke nak letak , slaen dri pkwe !"
ta pon ...
"konon mesra la tuh "
nih la antara dialog cik tipah dan abang acob
tapi jwpn aku mudah saja ....
aku punye suke ! aku punye cerita !
anda ta rasa ape aku rasa ...
dia nih la bg aku semangat slaen dari family aku ....
dia nih terima aku seada nya aku ..
kekurangan aku ta pernah dia katakan ...
tapi kelebihan aku tuh la yg slalu dia bangga kan ...
ex2 aku sume , ta leh harap .
(ex2 ! doesn't mean yg aku playgirl oke!)

AKU SAYANG DIA SEBAB dia sayang aku !
hehe ta lah ..
AKU SAYANG DIA SEBAB dia selalu ada time aku susa ..
time aku perlu kn seseorg untuk curhat ..
tanpa kira waktu ..
kalau malam ta dpt jumpe ,
sggup tuh buat super saver ...
huhu
aku harap hubungan nih akan kekal 
shingga ke anak cucu
shingga ke akhir hayat aku
insya Allah ..
amin



salam


2 Comments:

At 10 July 2011 at 17:03 , Blogger Yunn Sarah said...

maceh t syg juin

 
At 13 July 2011 at 19:01 , Blogger honey amour said...

thx join yunk :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home