Tuesday 28 June 2011

CONTEST SAYA SAYANG FAMILY SAYA


bg yg nak juin tuh 
leh click sinih




yeahh ! contest nih telah buatkan
saya pening kepala ..
SBB , saya tak ada gmbr 1 family ..
act bukan tak ada ,
tapi gmbr tuh kat abang saya dan 
gambar tuh sgt tak senonoh ...sbb muke saya yg macam 
mintak PENAMPO ! haha


nih la family saya dan cerita ringkas yg saya
karang khas untuk mereka (=








oke kite maen number yek ..
yg tak ada number tuh ialah abah dan mak saya...
Tajudin n Siti Rohayah

number
 1 = Intan Sakinah n Lokman Nor Adam
2 = Siti Aisyah n Muhd Idham Jemanius
3 = Nor Anisah n Muhd Halim
4 = Anuar
5= Muhd Syuib
6 = saya .. Nurul Huda Tajudin

tak lupe juga .. saya sisip kn gmbr arwah nenek saya dan gmbar kucing saya
pelik ?? nape ngn kucing ?
kucing saya pon family saya oke !









tuh nenek saya
hajah khalihom
dan gmbr 1 lagi tuh gmbr kucing saya ..
wewel..
amek nama pon pasal dulu minat mawi ..
world ! world sgt ..
last jdi wewel ..
huhu

saya syg family sy ,, sbb ...
tiada sbb !
kalau sy nyata kn sbb , n kalau "sbb" tuh da ta jdi sbb
nnti saya ta syg pulak?
phm ??
oke cm nih
kalau sy syg family sy sbb dorg
tuh ada duet byk ,
nnti kalau dorg da ta de duet ,
msti sy da ta syg kn ??
hihi
merepek pulak !

tapi ,,, cume saya nk cakap
family la anugerah terbesar kite
mcm saya, seorg gadis..
sebelum saya berkahwin , family la jdi keutamaan saya
tapi lepas da kawen , bukan bermakna sya harus ketepikan family ..
kerana family la yg hidup dgn kite dahulu sblum dtg nye org ketiga..


saya pilih produk nih


sy berniat nk hadiah kn kat abah saya..



sudah tag sama inih budak



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home